Пн - Пт: 08:00 - 21:00
Суб: 09:00 - 20:00
Нд: вихiдний

Гарантія та сервісне обслуговування

Для звернення до сервісного центру необхідно:

  • товар з повною комплектацією;
  • документ, що підтверджує оплату (чек від нової пошти).

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Якщо у вас немає документів, що підтверджують купівлю, ви можете зателефонувати до нашого сервісного відділу: (063)27-487-69 або написати на пошту info@dorami.com.ua


У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Товари, що не підлягають обміну та поверненню:

Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».