Гарантія та сервісне обслуговування
Для звернення до сервісного центру необхідно:
- товар з повною комплектацією;
- документ, що підтверджує оплату (чек від нової пошти).
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.
Якщо у вас немає документів, що підтверджують купівлю, ви можете зателефонувати до нашого сервісного відділу: (063)27-487-69 або написати на пошту info@dorami.com.ua
У яких випадках гарантія не надається
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Товари, що не підлягають обміну та поверненню:
Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».